ingtkn nk bleh smpai koi 10.... tgk2 smpai koi 11 dkat koi 12 gak ah....
1st nk idopkn api... dqi koi 8 smpai 9 x nyala2.... koi 9 lbih bqu nk nyala sbb mirul gak...
wktu dok bkaq tu, pnya pecah peluh habeh msuk kt aym ngan hotdog tu.... hat depa syiok ja tngkap gambaq... tpi aq ngan mirul rasmi dlu ayam bakaq tu.. hahaha.... trdpat pncuqi ayam kt situ... priitttt.! :P mkn pon time koi 10 dh...... epi dok nyebai soqang2...... last skali kmi suma prank dia..... ayaq soda habeh depa minum.... p qumah amsyad boh ayaq paip ja... dia balek2 , kalot la nk bkak soda tu... boh ais abeh suma.... kami pon blakon kalod arr.... bla dia mnum2 , tquih buang cawan tu... kami gelak habeh.....
EVEN BBQ NI X BEST... BUT MEMORIAL GAK KOT NOH.. :P
No comments:
Post a Comment